2017(e)ko azaroaren 15(a), asteazkena

Alba

                 
                 Alba
Nire ustez Alba beti jainkoarekin dago. Alba nire laguna da, eta  bera niretzat  jarraibide on bat da:  gauza on asko egiten ditu,  oso pertsona ona, oso lagun atsegina da...
Alba askotan hamaiketakoa ekartzen duenean ematen dit eta nik berari baina batzuetan bera ekartzen du baina nik ez eta  bera ematen dit eta batzutan aldrebes, niretzat ori da lagun onak izatea. Ere norbait bakarrik badago joaten da ikustera zer gertatzen zaion eta alaitasuna ematen die, niri ere bai. Alba ez du hori bakarrik egiten gauza gehiago. Espero dut bizitza osora horrela izatea eta nik eta  denok Alba bezala jainkoari maitatzea. Espero  dut denoi gustatzea. 😋😋😋



1 iruzkin:

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.