2015(e)ko urriaren 14(a), asteazkena

Daniel Madrilen

Kaixo Daniel naiz eta kontatuko dut nire oporrak Madrilen.

Lehenengo egunean Madrilera joan ginen eta han Bernabeura joan ginen jatera. Gero nire aita eta nik bisita egin genuen barrutik eta pasatu genuen arratsaldea. Azkenean Burger King batera bazkaltzera joan ginen. Eta gero ohera.

Hurrengo egunean Warnera joan ginen eta atrakzio asko zeuden eta gainera pertsonaia asko zeuden: Scooby Doo, Boogs Buny... Atrakzio askotan egon nintzen eta bazkaldu genuen. Gainera ere uretazkoak, baztuk azkarrak, beste batzuk kaskadak... Beste egunean ere bai joan ginen Warnera eta amaitu genuen beste partea eta eguzki zegoen eta bainujantziak geneukan eta uretara joan ginen, ze ondo geratzen zara urarekin. Hor itsasontzi batera joan ginen eta asko mugitzen zen eta azkarra joaten zen.Gero oestera pasatu genuen eta zegoen Bat Man. Eta joaten zen auto batean eta oso handia zen.

Beste egunean Warner Beachera joan ginen. Hor dena zegoen urezkoa, tobogaiak, txorroak, hondartza gezurrezkoa, ibilbide bat, olazko hondartza...

Beste egunean joan ginen zoora eta zeuden: hartz pandak, lehoi urezkoa... Zegoen animalia gehiago, baina onena zen errinozeontea. Oso handia zen eta beste bat zeukan aplanatuta adarra.

Oso ondo pasatu genuen Warnenen, zooan ,Bernabeun eta Madrilen.

 

 
 
                                                                                                   


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.