2015(e)ko apirilaren 20(a), astelehena

Pablo eta Amsterdam

Kaixo Pablo naiz. Aste Santuan Amsterdamen egon naiz. Oso ondo pasatu naiz. Lehenengo egunean oso berandu iritsi nintzen eta horregatik etxera joan nintzen. Bigarren egunean Amsterdam bisitatu nuen. Ikusi nituen: Museo Nemo, Artis Zoo, Haizeko errotar bat eta igo nintzen itsasontzi batera eta joan nintzen ubidetatik. Azken egunean "zona de museos" egon ginen eta gero aireportura joan nintzen. Museo Nemon gehien gustatu zaidana da joku bat kotxezkoa. Eta zooarena ziren katamotza, basurdea, hiena eta marrazoa. Amsterdamen gauza tipikoak hauek dira: gazta, bizikletak, ubideak, haizezko errotak  eta eskalopoiak dira.

Amsterdam asko gustatu zait


Agur, Pablo     

                         

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.